Retouren & Ruilen
Retourneren
Check of je retour binnen de retourtermijn van 14 dagen valt. De retourkosten vallen voor eigen rekening. Je hoeft niet ingelogd te zijn in jouw Famous Store account.
- Vul het bijgeleverde retourformulier in, en zend deze mee met je pakketje.
- Via de site van een gewenst postbedrijf (DHL, PostNL etc.) kun je een verzendlabel aanschaffen. Je kan kiezen voor een verzendlabel of een QR code. (geen printer nodig)
Bijvoorbeeld bij DHL:
Kies voor een pakket of brievenbuspakket.
Let op! Wij zijn de ontvanger. Vul hier onze gegevens in.
Famous-Store, Rijnerf 2A, 3861PV Nijkerk - Belangrijk! Kies bij bezorgoptie voor 'Thuis'. Wij halen de pakketten niet op bij een DHL servicepoint.
- Nu is je pakket klaar om opgestuurd te worden door jouw gekozen verzendbedrijf.
- Wanneer wij jouw retour in ontvangst hebben genomen, hanteren wij 10 dagen voor de verwerking van jouw retour.
Ruilen
Wil je je item('s) liever ruilen in een andere maat? Dan kan dit uiteraard ook. Het ruilen heeft een omruiltermijn van 14 dagen.
- Vul het bijgeleverde retourformulier in, en geef duidelijk gaan om welk item het gaat en voor welke maat je het item zou willen ruilen.
- Volg de retourneer stappen om je pakket terug te sturen.
- Zodra wij je pakketje in ontvangst hebben, kijken wij of het gewenste item voorradig is in de gewenste maat en kleur.
- Wij sturen bij een voorradig item het pakketje kosteloos dezelfde dag naar jou op!
Voorwaarden
- Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen voor het retourneren van je pakketje. Retourneringen die buiten deze retourtermijn vallen, kunnen wij niet accepteren.
- Wij accepteren alleen items in de originele staat. (Oftewel, ongedragen, geen vlekken, geen schade, geurloos, ongewassen, in originele verpakking met labels aan de items('s).
- Wij geven geen was garantie. Problemen na het wassen zijn op eigen risico.
- Wij geven geen garantie op pluis en pillen. Materiaal als wol, acryl, viscose en polyester, vooral in truien, kunnen gaan pillen.
- Wij geven geen garantie op losgelaten knopen, studs, glitters, pailletten, steentjes en parels.
- Schade door drukken, stoten, water, verkleuring, algemene slijtage , rol slijtage en dergelijke schade ontstaat door het gebruik van het product, daarom valt dit niet onder de garantie.
- Oorbellen mogen niet retour of worden geruild, vanwege hygiënische redenen.
- Wij zien graag de items verpakt in de originele verpakkingen, zoals je dit binnen hebt gekregen. Bij schoenendozen graag de Famous-Store verzendzak hier om heen gebruiken.
- Afgeprijsde items mogen retour, tenzij dit tijdens een actie wordt aangegeven.
- Bij een beschadigd item, kun je dit binnen 5 werkdagen aan ons doorgeven.
- Wordt je retour afgekeurd en wil je het item retour ontvangen, dan vragen wij €3,95 opnieuw aan verzendkosten.
- Ontvangen wij een bestelling retour in verband met een onvolledig/foutief adres en wil je het item opnieuw ontvangen? Dan zijn wij genoodzaakt om de gemaakte retourkosten in rekening te brengen.